top of page
ΠΑΠΑΥΕΡΚΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΑΣΟΣ ΜΑΡΚΟΥ
ΟΧΙ
grivas55
13767315_10208674866404394_4709351725421905076_o
ΕΛΔΥΚ ΒΡΑΚΑΣ
τασσος παπαδοπουλοσ
ΣΗΜΕΑ ΕΛΗΝΗΚΙ ΠΑΤΡΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
Ανδρέας Αρέστη
12522944_10154542566941988_2025522437328010567_n
ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ
denksexnw7
12523885_1036625353050441_8338139095597581358_n
Kiriakos-Matsis
greek-flag-wind-part-series-36078593
12573156_1542092732772087_8233553511268743724_n
13692536_1371319412883028_7234027469146013113_n
I SURRENDER EOKA 1955

ΠΑΡΕΚΑΜΨΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ


Η έκθεση του γραφείου του Γενικού Ελεγκτή για την παράσταση που ανέβηκε στις 28 Σεπτεμβρίου 2016 στο αρχαίο θέατρο της κατεχόμενης Σαλαμίνας, αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι οι διοργανωτές παρέκαμψαν τους αρμόδιους θεσμούς της Κυπριακής Δημοκρατίας, παραβιάζοντας τη νόμιμη διαδικασία.

Αναφέρει η έκθεση του Γενικού Ελεγκτή:

«Όσον αφορά στη χρήση αρχαίων μνημείων στα κατεχόμενα, όπως το αρχαίο θέατρο της Σαλαμίνας, το Τμήμα Αρχαιοτήτων θεωρεί ότι για να χρησιμοποιηθεί ένα αρχαίο μνημείο στα κατεχόμενα θα πρέπει να έχει εξασφαλισθεί πρώτα η έγγραφη άδεια του Διευθυντή Τμήματος Αρχαιοτήτων, η οποία όμως ακόμη και να ζητηθεί, δεν θα δοθεί αφού το αρχαίο μνημείο βρίσκεται σε περιοχή στην οποία η Κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας δεν ασκεί αποτελεσματικό έλεγχο».

Το συμπέρασμα είναι ξεκάθαρο:

Οι διοργανωτές δεν ζήτησαν άδεια από την αρμόδια κυβερνητική υπηρεσία και αντικατέστησαν αυθαίρετα τους θεσμούς του κράτους με μια δικοινοτική επιτροπή.

Τη μεγαλύτερη ευθύνη φέρει η κυβέρνηση, η οποία δεν έσπευσε προ της παράστασης, να ασκήσει την εξουσία της, η οποία πηγάζει από τους νόμους της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση επιδίωκε, για μια ακόμα φορά, να προάγει την κοινωνικοποίηση της κατοχής.

Γραφείο Τύπου ΔΗ.ΚΟ. 15 Νοεμβρίου 2016

Join our mailing list

Never miss an update

bottom of page